مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 08:352020-09-29حوادث

مهمترین دلایل افزایش سرقت در خراسان جنوبی چیست؟


رییس پلیس آگاهی خراسان جنوبی تصریح کرد: سهل شدن سرقت به واسطه عدم مراقبت مردم از اموالشان و فروش آسان مواد مسروقه از مهمترین دلایل افزایش سرقت در خراسان جنوبی است.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس پلیس آگاهی خراسان جنوبی تصریح کرد: سهل شدن سرقت به واسطه عدم مراقبت مردم از اموالشان و فروش آسان مواد مسروقه از مهمترین دلایل افزایش سرقت در خراسان جنوبی است.

غلامرضا حسینی، امروز 8 مهر در اولین جلسه کارگروه پیشگیری از سرقت استان گفت: در حال حاضر سرقت های خرد در سطح استان افزایش یافته و باند سرقتی که در روزهای اخیر دستگیر شد تاکنون به 100 فقره سرقت اعتراف کرده است.

رییس پلیس آگاهی خراسان جنوبی تصریح کرد: سهل شدن سرقت به واسطه عدم مراقبت مردم از اموالشان و فروش آسان مواد مسروقه از مهمترین دلایل افزایش سرقت در خراسان جنوبی است.

وی علت وقوع بسیاری از سرقت ها را سهل انگاری مالباختگان به عنوان مالکان اموال عنوان کرد و افزود: آگاه سازی و آگاهی بخشی به اقشار مختلف جامعه و همچنین آموزش اصناف از جمله راهکارهای مهم پیشگیری اجتماعی از سرقت است.

رییس پلیس آگاهی خراسان جنوبی با بیان اینکه روزانه 10 تا 15 فقره سرقت خودرو در استان انجام می شود، گفت: متاسفانه طبق بررسی های انجام شده در یک شبانه روز حدود 9 هزار خودرو در سطح شهر بیرجند بدون احتیاط و رعای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین دلایل افزایش سرقت در خراسان جنوبی چیست؟

مهمترین دلایل افزایش سرقت در خراسان جنوبی چیست؟