مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 08:302020-09-29بين الملل

واکنش گروه های عراقی به شلیک موشک در منطقه رضوانیه بغداد


حمله ای موشکی دوشنبه به نزدیکی فرودگاه بغداد محکومیت و واکنش ائتلاف دولت قانون ، جنبش مقاومت اسلامی نجباء، جریان حکمت ملی و ائتلاف الفتح عراق را به همراه داشت.

- حمله ای موشکی دوشنبه به نزدیکی فرودگاه بغداد محکومیت و واکنش ائتلاف "دولت قانون"، جنبش مقاومت اسلامی نجباء، جریان حکمت ملی و ائتلاف الفتح عراق را به همراه داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از بغداد الیوم، گروه ها و احزاب مختلف عراق حمله موشکی که به یک خانه مسکونی در منطقه رضوانیه در اطراف فرودگاه بغداد اصابت کرد و منجر به کشته و مجروح شدن شماری از شهروندان این کشور شد، محکوم کرده و خواستار شناسایی و محاکمه عاملان آن شدند.

ائتلاف دولت قانون نوری المالکی، رهبر ائتلاف دولت قانون عراق با صدور بیانیه ای حمله موشکی به منطقه الرضوانیه بغداد را محکوم کرد.

المالکی از دولت عراق خواست که عاملان این حمله را بازداشت و تحویل دادگاه دهد.

در این بیانیه آمده است: این حمله نشان می دهد که دشمنان عراق به اقدامات خرابکارانه خود علیه شهروندان عراقی و امنیت آنها ادامه می دهند.

ائتلاف الفتح ائتلاف الفتح عراق نیز در بیانیه ای ضمن محکوم کردن حمله راکتی به خانه ای در نزدیکی فرودگاه بغداد، خواستار شناسایی عاملان این جنایت هولناک شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش گروه های عراقی به شلیک موشک در منطقه رضوانیه بغداد

واکنش گروه های عراقی به شلیک موشک در منطقه رضوانیه بغداد