مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 08:252020-09-29سياسي

نخستین اهدای عضو امسال در کاشان


سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان گفت: یک خانواده نیکوکار کاشانی عضوهای بیمار مرگ مغزی خود را به همنوعان نیازمند هدیه کردند که نخستین مورد اهدا عضو در سال جاری است.

- ایسنا/اصفهان سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان گفت: یک خانواده نیکوکار کاشانی عضوهای بیمار مرگ مغزی خود را به همنوعان نیازمند هدیه کردند که نخستین مورد اهدا عضو در سال جاری است.

محمد رضا شریف، اظهار کرد: بیمار یک آقای 54 ساله بود که به علت سقوط از ارتفاع در بخش مراقبت های ویژه این مرکز بستری شده بود که پس از رضایت خانواده آن مرحوم، جهت اهدای عضو به تهران منتقل شد.

وی افزود: با اعلام رضایت این خانواده نیکوکار، چهار عضو آن مرحوم شامل کلیه ها، کبد و نسوج این بیمار پس از جداسازی به بیماران نیازمند عضو پیوند زده شد تا زندگی آرامی را آغاز کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، شریف تصریح کرد: خانواده های ایرانی اطلاع کافی در خصوص مرگ مغزی نداشته و گمان می کنند که مرگ مغزی مثل کما است.

بنابراین به اهداء اعضاء عزیزان خود راضی نمی شوند، پس از اصحاب رسانه درخواست داریم که با اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در این زمینه، حوزه سلامت را یاری دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین اهدای عضو امسال در کاشان

نخستین اهدای عضو امسال در کاشان