مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 08:152020-09-29سياسي

موفقیت و مقاومت از منظر قرآن کریم/ راه هایی برای قوی شدن


قرآن کریم درباره موفقیت در زندگی و مقاومت در برابر دشمنان و حتی مشکلات زندگی نکات مختلفی بیان داشته که در این گزارش به 5 نکته کلیدی اشاره می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس اگر لازم باشد راهی برای بدست آوردن خوشبختی و سعادت واقعی در زندگی انتخاب کنیم بهتر آن است این مهم را در کلام خدا که از زبان فرستاده برحقش صادر شده، جستجو کنیم.

خداوند متعال در قرآن کریم راه رسیدن به سعادت و خوشبختی را به صراحت به ما نشان داده است، هر چه نگاهمان به خداوند متعال و سخنانش واقعی و کاربردی تر باشد خوشبختی هم فاصله اش را با ما کم خواهد کرد.

در این یادداشت سعی داریم خوشه هایی از خرمن معارف و آموزه های قرآنی را برای سبک زندگی اسلامی برچینیم.

استفاده درست از مال و دارایی یکی از نکات بسیار مهمی که در قرآن کریم با آن آشنا می شویم مهارت استفاده صحیح از مال و دارایی دنیوی است.

برخلاف تفکر سرمایه داری و لیبرال که به دنبال ثروت اندوزی است و به هر اندازه توانایی داشته باشد به دنبال چپاول سرمایه جهانی است، در فرهنگ و اندیشه اسلامی ملاک و معیار ارزش داشتن مال و دارایی مادی نبوده، بلکه این مدیریت صحیح و هدفمند است که به ثروت و دارایی مادی بهاء و ارزش می دهد، در واقع مال و دارایی که نوع دوستی و دست گیری از نیازمندان و مستضعفان ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت و مقاومت از منظر قرآن کریم/ راه هایی برای قوی شدن

موفقیت و مقاومت از منظر قرآن کریم/ راه هایی برای قوی شدن