مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 07:502020-09-29اقتصادي

صید ماهی در سد سلمان فارسی مختص تعاونی ها است


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قیروکارزین در استان فارس، تاکید کرد که صید ماهی از دریاچه سد سلمان فارسی منحصر به صیادان عضو تعاونی های صیادی است.

- ایسنا/فارس مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قیروکارزین در استان فارس، تاکید کرد که صید ماهی از دریاچه سد سلمان فارسی منحصر به صیادان عضو تعاونی های صیادی است.

مهدی همتی با اشاره به اینکه یک تعاونی صیادی فعال در سد سلمان فارسی، سال 1388 و پس از آبگیری سد سلمان فارسی در شهرستان قیروکارزین تشکیل شده است، گفت: این تعاونی اکنون 40 عضو صیاد دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزی فارس، همتی گفت: عملیات صیادی از دریاچه سد سلمان فارسی با استفاده از هفت گروه صیادی عضو تعاونی صیادان از ابتدای مهر آغاز شده است و تا پایان آذر ماه ادامه خواهد داشت.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان قیروکارزین خاطرنشان کرد: امسال پیش بینی می شود 170 تن ماهی گرمابی از دریاچه سد سلمان فارسی صید و روانه بازار شود.

وی گفت: واحد شیلات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قیروکارزین با هماهنگی مدیریت شیلات و امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان فارس پس از پایش نسبت به معرفی گروه های صیادی به اداره محیط زیست اقدام و مجوز صیادی صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صید ماهی در سد سلمان فارسی مختص تعاونی ها است

صید ماهی در سد سلمان فارسی مختص تعاونی ها است