مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 07:452020-09-29اقتصادي

ایجاد غرفه های خرده فروشی برای معیشت مرزنشینان سیستان وبلوچستان


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: ظرفیت های مرز برای مرزنشینان است و برای فعالیت مرزنشینان غرفه های خرده فروشی مرزی در استان ایجاد خواهد شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: ظرفیت های مرز برای مرزنشینان است و برای فعالیت مرزنشینان غرفه های خرده فروشی مرزی در استان ایجاد خواهد شد.

ماندانا زنگنه در کارگروه مبادلات مرزی استان که با حضور فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد، افزود: همانگونه که مرزنشینان استان تمایل به انجام مبادلات مرزی با کشورهای همسایه دارند بین مرزنشینان دو کشور افغانستان و پاکستان هم این اشتیاق خود نمایی می کند و بنابراین نیاز است تا برای محقق شدن این خواسته و ساماندهی ان در مرزهای استان بازارچه هایی برای فعالیت مرزنشینان ایجاد شود.

وی بیان کرد: ظرفیت های مرز برای مرزنشینان است و باید شرایطی را فراهم کرد تا بتوانند با بهره بردن از ظرفیت های مرز معیشت خود را تامین کنند و از طرفی هم باید با افرادی که خواهان سو استفاده و قاچاق از مرزهای استان هستند برخورد شود تا مرزنشینان اسیر فعالیت آن ها نباشند.

زنگنه افزود: ایجاد مکانی برای فروش اقلام توسط مرزنشینان اقدامی است که در این راستا می تواند کمک شایانی به مرزنشینا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد غرفه های خرده فروشی برای معیشت مرزنشینان سیستان وبلوچستان

ایجاد غرفه های خرده فروشی برای معیشت مرزنشینان سیستان وبلوچستان