مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 07:302020-09-29سياسي

افتتاح 40 هزار واحد مسکونی در استان ها برای کارکنان ارتش


فرمانده قرارگاه عملیاتی غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به افتتاح 40 هزار واحد مسکونی در استان ها برای کارکنان نیروی زمینی ارتش گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان امیر آریان فر صبح امروز در آیین افتتاح مجتمع 114 واحدی کوی شهید قهرمان همدان اظهار کرد: خانواده بزرگ کارکنان نیروی زمینی قدردان تلاش فرمانده نیروی زمینی ارتش هستند.

وی با بیان اینکه در راستای ارتقای معیشت ارتش نیروی زمینی در دو دو حوزه کار انجام داده که هم منزل شخصی و هم منازل ساختمانی است گفت: این مهم فرصت شغلی را برای مردم منطقه فراهم کرده است.

 فرمانده قرارگاه عملیاتی غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه با توجه به تحریم ظالمانه دشمن، تمام توان خود را برای تأمین مسکن نیروها و کارمنان خود گرفته ایم گفت: خانه دار کردن مستاجرین کار مهمی بوده است که دست فرمانده نیروی زمینی ارتش را می بوسم که در این زمینه ورود کردند.

وی با اشاره به اینکه ایشان 40 هزار واحد مسکونی را در دستور کار قرار دادند که در استان ها افتتاح می شود اظهار کرد: در استان همدان زمین هایی واگذار شده تا خانه هایی ساخته شود.

آریان فر با بیان اینکه قدردان تمام زحمات هستیم افزود: به لطف خداوند فرمانده ای داریم که تمام زوایای چالشی نیروی زمینی را مدیریت می کنند از ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 40 هزار واحد مسکونی در استان ها برای کارکنان ارتش

افتتاح 40 هزار واحد مسکونی در استان ها برای کارکنان ارتش