مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 07:202020-09-29اقتصادي

مرثیه ای تکراری در رثای چادر مشکی / چگونه بزرگترین واردکننده چادر شدیم؟


مائده باقرزاده؛ گوشه ی چادرش را رو به من بالا گرفت و گفت: همین چادری که سر من است، در خیلی از دبیرستان ها آرزوی خیلی از دانش آموز ها بود.

- به گفته ی حائری، بنا بر وعده های مسئولین مربوطه، بناست کارخانه ای در شهرک کاسپین قزوین در سال 1400 به بهره برداری برسد؛ در آن صورت تولید کشور فزونی پیدا می کند.

مغفول ماندن وعده ی یارانه ی تخفیفی چادر فروشنده درباره ی یارانه های تخفیف خرید چادر به طرح حکمت کارت اشاره می کند که این طرح ویژه ی کارکنان و بازنشستگان نیرو های مسلح و خانواده های آن ها است و با ارائه ی این کارت می توانند از تسهیلات خرید برخوردار شوند.

اما از تسهیلات دولتی و اتحادیه ای برای ارزان تر خریدن چادر اظهار بی اطلاعی کرده و می گوید چنین چیزی ابلاغ نشده است.

این در حالی است که هر ساله نزدیک به روز های برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در تیر ماه، مسئولان و دبیران برگزاری نمایشگاه، از اختصاص دادن تخفیف و یارانه های خرید، به چادر و لوازم عفاف و حجاب می گویند، اما این وعده ها دیری نمی پایند و بعد از اتمام نمایشگاه دیگر خبری از ارزان تر شدن قیمت چادر و اقلام حجاب و تخصیص یارانه به آن ها نیست.

در واقع این تخفیف های موقتی نمی تواند معضل گرانی چادر را، که هیچ سازمانی نمی خواهد آن را گردن بگیرد، به صورت ریشه ای برطرف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرثیه ای تکراری در رثای چادر مشکی / چگونه بزرگترین واردکننده چادر شدیم؟

مرثیه ای تکراری در رثای چادر مشکی / چگونه بزرگترین واردکننده چادر شدیم؟