مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 07:152020-09-29سياسي

راه اندازی یگان دریایی لشکر 41 ثارالله اثر ماندگار شهید حاجبی بود + عکس


فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: سردار شهید حاج علی حاجبی در جبهه های حق علیه باطل علی رغم اینکه مسؤول مخابرات لشکر 41 ثارالله بر عهده داشتند هم زمان یگان دریایی لشکر را نیز راه اندازی کردند که اثری بزرگ و ماندگار بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودان، سردار محمد مارانی صبح امروز در مراسم رونمایی از نقاشی دیجیتالی سردار شهید حاج علی حاجبی در سخنانی به تبیین شخصیت والای این شهید والامقام پرداخت و گفت: شهید حاج علی حاجبی یک مغز متفکر برای جنگ بود و استعداد ایشان در امر فرماندهی کم نظیر بود.

وی افزود: این شهید والامقام در جبهه های حق علیه باطل علی رغم اینکه مسؤول مخابرات لشکر 41 ثارالله بر عهده داشتند هم زمان یگان دریایی لشکر را نیز راه اندازی کردند که اثری بزرگ و ماندگار بود.

فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه با اشاره به شخصیت عرفانی و معنوی شهید حاجبی، اظهار داشت: این شهید بزرگوار حتی از لحظه شهادت خود نیز خبر داده بود و می گفت هر زمان که من در پاهایم احساس ضعف و ناتوانی کنم آنگاه لحظه شهادتم فرا رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، هم زمان با هفته دفاع مقدس طی مراسمی نقاشی دیجیتالی سردار شهید حاج علی حاجبی که با دست نوشته مقام معظم رهبری مزین شده است، با حضور سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه مدین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی یگان دریایی لشکر 41 ثارالله اثر ماندگار شهید حاجبی بود + عکس

راه اندازی یگان دریایی لشکر 41 ثارالله اثر ماندگار شهید حاجبی بود + عکس