مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 07:102020-09-29پزشكي

آغاز توزیع واکسن آنفلوانزا در آذربایجان شرقی


رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از آغاز توزیع واکسن آنفلوانزا در آذربایجان شرقی خبر دادـ - ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از آغاز توزیع واکسن آنفلوانزا در آذربایجان شرقی خبر دادـ محمد حسین صومی در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص تامین و توزیع واکسن آنفلوانزا در آذربایجان شرقی، گفت: خوشحالیم که واکسن آنفلوآنزا از طریق وزارت بهداشت و درمان تامین و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی تبریز قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه توزیع واکسن آنفلوانزا به دو صورت انجام خواهد شد، افزود: واکسن رایگان که جزو تعهدات معاونت بهداشتی دانشگاه بوده در بین افرادی که ارائه دهندگان خدمت به بیماران تنفسی بوده و یا دارای بیماری های زمینه ای خاص هستند، توزیع و تزریق می شود.

وی اضافه کرد: این اقدام از روز گذشته در چندین بیمارستان استان آغاز و بنا شده است نه به کل کادر بهداشت و درمان، بلکه به افراد در بخش های خاص بیمارستانی، اعم از بخش دولتی (دانشگاهی و غیر دانشگاهی ) و بخش خصوصی تزریق شود.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، صومی متذکر شد: بیماران دیالیزی و بیماران مبتلا به سرطان که تحت انجام شیمی درمانی هستند و بیماران هموفیلی و تالاسمی بر اساس لیستی که در اختیار معاونت درمان دانشگاه است با هماهنگی و همکاری معاونت بهداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز توزیع واکسن آنفلوانزا در آذربایجان شرقی

آغاز توزیع واکسن آنفلوانزا در آذربایجان شرقی