مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 07:002020-09-29سياسي

ویس کرمی: رزم حسینی توان مدیریتی برای حمل بار وزارت صمت را ندارد


نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که رزم حسینی علیرغم تجربه کاری تحصیلات لیسانس داشته و از سوی دیگر توان مدیریتی سنگین وزارت صمت را ندارد.

- نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که رزم حسینی علیرغم تجربه کاری تحصیلات لیسانس داشته و از سوی دیگر توان مدیریتی سنگین وزارت صمت را ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد ویس کرمی در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صمت در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی ضمن مخالفت با وی بیان کرد: وزیر کسی است که باید بار یک وزارتخانه را بر دوش بکشد و باری که امروز باید وزیر صمت به دوش بکشد سنگین است و علاوه بر آن ناکارآمدی و سیاسی کاری دولت و دل بستن به وعده های پوچ آمریکا به سختی کار این وزارتخانه افزوده است.

بنده احساس می کنم که این بار بسیار سنگین است و آقای رزم حسینی توان حمل آن را ندارد.

امروز صنایع استان لرستان تعطیل و نیمه تعطیل است و مردم به ما می گویند که ما را از لحاظ صنعتی به دهه 50 برگردانید و این برای وزارت صمت خجالت آور است.

این وضعیت در دولت های سازندگی و اصلاحات به وجود آمده است و گویا قرار است شما نیز با مدیریت سازندگی و اصلاحات پیش روید و با این رویه نمی توانید درمانی برای صنعت نیمه جان و نیازمند احیای استان لرستان پیدا کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویس کرمی: رزم حسینی توان مدیریتی برای حمل بار وزارت صمت را ندارد

ویس کرمی: رزم حسینی توان مدیریتی برای حمل بار وزارت صمت را ندارد