مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 07:002020-09-29دانش

بررسی چالش استارتاپ های نوپای دانشگاهی در وبینار علمی


از سوی یکی از استارتاپ های نوپای دانشگاهی وبیناری برای بررسی چالش های موجود در سر راه این دسته از استارتاپ ها برگزار می شود.

- از سوی یکی از استارتاپ های نوپای دانشگاهی وبیناری برای بررسی چالش های موجود در سر راه این دسته از استارتاپ ها برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از موضوعات مهم و جذاب در جوامع دانشگاهی و البته فضای کسب وکار، چگونگی بهره مندی از نتایج تحقیقات دانشگاهی و نوآوری ها و ابداعات صورت گرفته توسط محققان، اساتید و دانشجویان است؛ چرا که امروزه دانشگاه ها و مؤسسات تحقیقاتی تلاش دارند تا نوآوری های خود را تجاری سازی کنند.

برای تجاری سازی نوآوری های دانشگاهی، روش های متفاوتی از عقد قراردادهای همکاری مشترک با صنعت تا ثبت پتنت و صدور مجوز بهره برداری از آن وجود دارد.

در این بین، یکی از مسیرهای جذاب و کارآمد که در چند سال اخیر به شدت مورد استقبال جامعه دانشگاهی قرار گرفته است، راه اندازی شرکت های زایشی (Spin Off) توسط محققان دانشگاهی و ورود مستقیم به فعالیت های کارآفرینانه است.

یک شرکت زایشی کسب وکار نوپایی است که با هدف تجاری سازی نتایج تحقیقات دانشگاهی، از سوی یک یا چند تن از اساتید، محققان و دانشجویان تأسیس می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی چالش استارتاپ های نوپای دانشگاهی در وبینار علمی

بررسی چالش استارتاپ های نوپای دانشگاهی در وبینار علمی