مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 06:502020-09-29حوادث

پرواز بالگرد هوایی اورژانس زنجان برای نجات مادر باردار


رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان زنجان گفت: بالگرد هوایی اورژانس زنجان برای نجات مادر باردار و بیمار سکته حاد مغزی دو بار به پرواز درآمد.

- ایسنا/زنجان رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان زنجان گفت: بالگرد هوایی اورژانس زنجان برای نجات مادر باردار و بیمار سکته حاد مغزی دو بار به پرواز درآمد.

اصغر جعفری روحی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با دو ماموریت اورژانس هوایی استان زنجان، اظهار کرد: اولین ماموریت اورژانس مربوط به خانم باردار 34 ساله ای بود که به دلیل زایمان زودرس و تنگی نفس، از درمانگاه قره بوته برای امدادرسانی به این مادر باردار درخواست اعزام بالگرد هوایی اورژانس زنجان شد.

وی افزود: بالگرد هوایی اورژانس زنجان در ساعت 7:40 دیروز (7 مهرماه) برای امدادرسانی به مادر باردار به روستای قره بوته اعزام و سپس به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل شد.

این مسئول در رابطه با ماموریت دوم بالگرد هوایی اورژانس زنجان برای امدادرسانی به بیمار سکته حادی مغزی، تصریح کرد: برای امدادرسانی به آقای 60 ساله با مشکل CVA، بالگرد هوایی اورژانس زنجان در ساعت 14:35 به روستای رجعین به پرواز درآمد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان خاطرنشان کرد: بیمار دچار سکته حاد مغزی با بالگرد هوایی اورژانس زنجان به پد بالگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرواز بالگرد هوایی اورژانس زنجان برای نجات مادر باردار

پرواز بالگرد هوایی اورژانس زنجان برای نجات مادر باردار