مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 06:252020-09-29اقتصادي

ورود 4 دستگاه واگن نو به ناوگان مسافری رجا


بر اساس قرارداد بین شرکت حمل و نقل ریلی رجا و شرکت واگن پارس، تعداد 4 دستگاه واگن مسافری جدید تحویل شرکت رجا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رجا، مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام این خبر افزود: این واگن ها از نوع 4 تخته درجه یک پارسی با نام سپهر به ناوگان مسافری این شرکت اضافه شدند.

محمد رجبی با بیان اینکه با تحویل این 4 دستگاه واگن جدید، قرارداد ساخت 41 دستگاه واگن سپهر با واگن پارس به اتمام رسیده است، اضافه کرد: پیش از این در اواخر خرداد ماه سال جاری نیز 4 دستگاه از همین نوع واگن تحویل شرکت رجا شده بود.

وی در خصوص امکانات این واگن های نو گفت: این واگن ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع، سیستم صوتی و تصویری IPTV و WIFI همچنین سیستم اعلام حریق می باشند.

مدیرعامل رجا با اعلام اینکه در طراحی های انجام شده برای این واگن ها به دنبال ایجاد شرایط رفاهی و آسایش بیشتر برای مسافران هستیم، گفت: سرویس بهداشتی وکیوم ایرانی و خارجی و دوربین مدار بسته از دیگر امکانات این قطار است.

رجبی در خصوص شرایط ناوگان رجا و برنامه ها برای جابه جایی مسافران در ایام کرونایی اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته از قبل برای بازسازی و نوسازی ناوگان جهت انجام مطلوب سفرهای نوروزی و عدم به کارگیری یا کاهش سیر آنها در ایام کرونایی به دلیل کاهش حجم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 4 دستگاه واگن نو به ناوگان مسافری رجا

ورود 4 دستگاه واگن نو به ناوگان مسافری رجا