مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 06:252020-09-29بين الملل

بنزین رژیم صهیونیستی بر آتش تنش آذریابجان و ارمنستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، درگیری نظامی بین ارمنستان و آذربایجان در حالی یکشنبه گذشته، بعد از گذشت 2 ماه از نبرد های تابستان امسال، - رژیم صهیونیستی از همان زمان اعلام استقلال جمهوری آذربایجان در سال 1991 میلادی (1370 شمسی) و متعاقبا شروع جنگ تمام عیار قره باغ میان ایروان و باکو فروش تسلیحات به باکو را آغاز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، درگیری نظامی بین ارمنستان و آذربایجان در حالی یکشنبه گذشته، بعد از گذشت 2 ماه از نبرد های تابستان امسال، با تبادل آتش طرفین در منطقه قره باغ از سر گرفته شد که نقش برخی بازیگران و بویژه رژیم صهیونیستی و اهداف و تحرکات این رژیم در این درگیری ها به محل سوال تبدیل شده است.

درگیری نظامی دو ماه گذشته آذربایجان و ارمنستان در شمال قره باغ، بروز تنش ها و تبادل آتش میان طرفین را قابل پیش بینی کرده بود.

پایان درگیری حدود 2 ماه پیش در منطقه مورد مناقشه قره باغ با تحمیل تلفات و انهدام تجهیزات نظامی دو طرف درحالی بود که آذربایجان در این درگیری ضمن استفاده از تسلیحات نظامی ساخت رژیم صهیونیستی، چندین پهپاد ساخت این رژیم را از دست داد.

رژیم صهیونیستی از همان زمان اعلام استقلال جمهوری آذربایجان در سال 1991 میلادی (1370 شمسی) و متعاقبا شروع جنگ تمام عیار قره باغ میان ایروان و باکو فروش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنزین رژیم صهیونیستی بر آتش تنش آذریابجان و ارمنستان

بنزین رژیم صهیونیستی بر آتش تنش آذریابجان و ارمنستان