مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 06:152020-09-29اقتصادي

سواره از حال پیاده خبر ندارد ...


با افزایش ناگهانی قیمت مسکن در همدان خانه دار شدن به رؤیایی دور و دست نیافتنی تبدیل شده و مستأجران به اجبار دوباره تن به اجاره نشینی آن هم با قیمت های نجومی ودیعه و اجاره بها دادند.

- شیوع کروناویروس بهانه ای برای جهش دوباره قیمت مسکن شد به طوریکه حتی خانه دارهایی که قصد عوض کردن خانه های خود را داشتند هم نتوانستند کاری کنند و یا از خرید آپارتمان بزرگتر صرف نظر کردند و یا اینکه ملک خود را از دست دادند و حال به جرگه مستأجران پیوستند بنابراین تصمیم گرفتم به بنگاه های سطح شهر سری بزنم تا هم از قیمت ها هم از حال و احوال همشهریانم مطلع شوم.

زن جوانی در یکی از بنگاه های شهر به دنبال معاوضه آپارتمان نقلی خود بود.

او می گوید از ترس اینکه سرپناه خود را از دست ندهم فعلاً در حال پیدا کردن آپارتمانی با قیمت مناسب هستم تا شاید بتوانم با فروش آپارتمانم و پولی که از فروش طلا و وام به دست می آورم، خانه خود را چند متر بزرگتر کنم.

این بانوی جوان از وضعیت آشفته مسکن گلایه مند است و می گوید چرا یکباره قیمت ملک اینگونه بالا رفت؟ چرا کسی به فکر جوانان و مستأجران نیست؟ چرا باید مسکن مهری که به علت بی کیفیتی مورد تمسخر عده ای بود، امروز به متری 8 میلیون تومان برسد؟ در این بین نگاهم به مردی نسبتاً جا افتاده با موهای جو گندمی افتاد که به همراه همسر و دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سواره از حال پیاده خبر ندارد ...

سواره از حال پیاده خبر ندارد ...