مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 06:002020-09-29حوادث

آتش نشانی های استان تهران از تکنولوژی های روز بهره مند هستند


مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران گفت: آتش نشانی های استان تهران از تکنولوژی های روز بهره مند هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیز با عزیزان آتش نشان بود که بسیار در این عرصه عملکرد مطلوب داشتند، همچنین آتش سوزی های فصلی نیز از کارهای مهم آتش نشان های عزیز در یکسال اخیر بوده است.

درجاتی با بیان اینکه سال 98 کاری تا سال 99 با هیچ سال کاری قابل مقایسه نبوده است گفت: آتش نشان ها در بسیاری از شرایط واقعاً زحمت کشیدند: مثل انفجار نسیم شهر، آتش سوزی کلینیک سینا اطهر، شهر لبنیات میهن اسلامشهر که با ورود به موقع و انسجام غیر قابل وصف عملکرد بسیار چشمگیری را از خود نشان دادند.

وی در خصوص علت برگزاری این جلسه اظهار داشت: با این جلسه خواستیم مراتب تقدیر و احترام را به این زحمت کشان داشته باشیم همچنین عملیات مانوری که انجام می شود، در واقع تماشای این عملیات خودش نوعی آموزش تخصصی برای رده های بالای آتش نشانی محسوب می شود و باید بگوییم که این قشر، قشری هستند که در فضای اداری و مدیریت شهری قرار دارند و در واقع تداعی گر دوران دفاع مقدس برای مردم هستند.

مدیر کل مدیریت بحران استان تهران بیان داشت: آتش نشانی های استان تهران حتی المقدور با تکنولوژی روز هستند اما آتش نشانی شهرداری تهران به دلیل امکانات ویژه از سطح استان متعالی تر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش نشانی های استان تهران از تکنولوژی های روز بهره مند هستند

آتش نشانی های استان تهران از تکنولوژی های روز بهره مند هستند