مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 05:452020-09-29اقتصادي

وزیر نیرو وارد ارومیه شد


وزیر نیرو صبح امروز به منظور افتتاح پروزه های برق رسانی از طریق فرودگاه ارومیه وارد آذربایجان غربی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه وزیر نیرو در قالب پویش هر هفته الف ب ایران، به منظور افتتاح 4 پروژه برق رسانی، وارد ارومیه شد.

در این سفر رضا اردکانیان با حضور در روستای رشکان ارومیه، نخستین واحد بخار نیروگاه ارومیه را به صورت ویدئو کنفرانس و به دستور رییس جمهور افتتاح می کند.

پروژه احداث یک بی خط 230کیلوولت در پست نیروگاه ارومیه با هدف تقویت شبکه انتقال استان و انتقال توان تولیدی بخش توسعه نیروگاه با 9.

5 میلیارد تومان هزینه، پروژه ورود و خروج خط 132کیلوولت انهر-ارومیه گازی در پست گلمانخانه با هدف تامین برق مطمئن شهرستان ارومیه و استفاده از ظرفیت پست گلمانخانه جهت تامین انرژی شهر ارومیه و افزایش قابلیت اطمینان شبکه با 8 میلیارد تومان هزینه، پروژه ورود و خروج خط 132کیلوولت سلماس – قوشچی در پست خان تختی با هدف تامین برق شهرستان سلماس و افزایش قابلیت اطمینان شبکه با 2 میلیارد تومان هزینه از دیگر پروژه های افتتاحی امروز است.

مجموع اعتبارات هزینه شده برای احداث این پروژه ها 114 میلیارد و 500 میلیون تومان است که با بهره برداری از این پروژه ها، علاوه بر افزایش قابلیت اطمینان شبکه برق استان در بخش های انتقال، فوق توزیع و توزیع ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر نیرو وارد ارومیه شد

وزیر نیرو وارد ارومیه شد