مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 05:352020-09-29ورزشي

«فردوس» نماینده قم در لیگ برتر فوتسال شد


تیم لیگ برتری فوتسال استان قم با نام جدید فردوس در مسابقات بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور به مصاف حریفان می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، فوتسال قم در 21 دوره قبلی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های ایران نام های متفاوتی از جمله فراز، ارم کیش، کیش ایر، صبا، ماهان تندیس، آتلیه طهران، یاسین پیشرو و سوهان محمد سیما را تجربه کرده و حالا با نام جدید مجتمع فردوس به مصاف رقبا خواهد رفت.

در حالی که قمی ها در دو دوره قبلی مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران شاهد حضور تیم سوهان محمد سیما قم در لیگ برتر بودند، این تیم در مسابقات فصل 1399 لیگ برتر با نام مجتمع تجاری فردوس رو در روی حریفان قرار می گیرد تا از اعتبار فوتسال قم در بالاترین سطح رقابت های باشگاهی ایران دفاع کند.

تصمیم گیری راجع به تغییر نام نماینده فوتسال قم از سوهان محمد سیما به مجتمع تجاری فردوس در جلسه هیات مدیره شرکت تعاونی مسکن طلاب رزمنده با نام مجتمع تجاری مسکونی فردوس انجام و مقرر شد این شرکت به مدت دو فصل حامی نماینده فوتسال قم در لیگ برتر کشور باشد.

پس از این جلسه قرارداد همکاری طرفین با حضور رسول قلی زاده مالک تیم لیگ برتری فوتسال قم به امضاء رسید و تا در فاصله حدود سه هفته به شروع فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور سرانجام تکلیف ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«فردوس» نماینده قم در لیگ برتر فوتسال شد

«فردوس» نماینده قم در لیگ برتر فوتسال شد