مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 05:352020-09-29سياسي

نمایشگاه اقتدار چهل تا 11 مهر تمدید شد


رییس نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت از تمدید این نمایشگاه تا روز جمعه 11 مهر ماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، رییس نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت از تمدید این نمایشگاه تا روز جمعه 11 مهر ماه خبر داد.

علی اصغر جعفری با اعلام این خبر افزود: با توجه به استقبال نخبگان، فرهیختگان و مسئولان و دیگر اقشار جامعه از نمایشگاه اقتدار 40 و دست آوردهای ارائه شده، این نمایشگاه را به مدت دو روز تمدید کردیم.

رییس نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت، اظهار داشت: نمایشگاه در فضای باز برپا است و پروتکل های بهداشتی از جمله فاصله گذاری اجتماعی، تب سنجی و ماسک زدن و دیگر مراقبت های لازم در این نمایشگاه انجام می گیرد و تا امروز همه کسانی که به نمایشگاه وارد شده اند، ضوابط بهداشتی را رعایت کردند.

وی گفت: نمایشگاه ملی دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت با عنوان اقتدار40 و با شعار محوری ما قوی هستیم به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و به منظور تبیین عظمت و فداکاری ملت بزرگ ایران و حرکت در مسیر تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، با مشارکت دستگاه ها و سازمان های لشگری و کشوری و با تبیین نقش و عملکرد هریک از این نهادها در دوران شکوهمند هشت سال دفاع مقدس و سال های پس از آن، در موزه انقلاب اسلامی و دفاع م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه اقتدار چهل تا 11 مهر تمدید شد

نمایشگاه اقتدار چهل تا 11 مهر تمدید شد