مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 05:352020-09-29اقتصادي

بازار سرمایه با دستور کنترل نمی شود / بورس ظرفیت رشد 70 درصدی دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدحسن ابراهیمی سروعلیا عضو هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار در گفتگوی ویژه خبری با اشاره به روند شاخص بورس گفت: - عضو هیات مدیره سازمان بورس با اشاره به اینکه هر چند شاخص با اصلاح روبرو بود، اما اتفاق خاصی در بازار روی نداده است که مردم بخواهند نگران باشند، گفت: اگر مقداری صبر داشته باشیم و تحت تاثیر رفتار هیجانی قرار نگیریم، بازار به روال عادی بازمی گردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدحسن ابراهیمی سروعلیا عضو هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار در گفتگوی ویژه خبری با اشاره به روند شاخص بورس گفت: متغیرهای کلان اقتصادی تغییر خاصی نکرده است و حتی شاهد عوامل اثرگذار مثبت در بازار سرمایه هستیم.

بورس به روال عادی باز می گرددابراهیمی سروعلیا با اشاره به اینکه هرچند شاخص با اصلاح روبرو بود، اما اتفاق خاصی در بازار روی نداده است که مردم بخواهند نگران باشند، افزود: تصور بنده بر این است که اگر مقداری صبر داشته باشیم و تحت تاثیر رفتار هیجانی قرار نگیریم، بازار به روال عادی بازمی گردد؛ اما باید هیجانات را کنترل کنیم.

عضو هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به اینکه 22 ناشر داریم که اوراق تبعی سهم شان را منتشر کرده اند، گفت: استقبال خوبی از طریق ناشران صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار سرمایه با دستور کنترل نمی شود / بورس ظرفیت رشد 70 درصدی دارد

بازار سرمایه با دستور کنترل نمی شود / بورس ظرفیت رشد 70 درصدی دارد