مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 03:052020-09-28اقتصادي

واکسن کرونای اندونزی 2021 آماده می شود


مردم اندونزی در سال 2021 واکسن بالقوه کرونا که از سوی شرکت های داروسازی چینی و شرکت دولتی بیوفارم توسعه یافته را دریافت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از سی تی جی ان، جوکو ویدودو، رییس جمهور اندونزی طی بیانیه ای اعلام کرد: واکسن بالقوه کرونا که از سوی شرکت داروسازی چینی و  شرکت دولتی بیوفارم توسعه یافته، در سال 2021 در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

ویدودو تصریح کرد: این واکسن با نام کرونا واک به صورت مشترک توسط شرکت دولتی بیوفارم و شرکت چینی سینووک بیوتک به تولید انبوه می رسد.

هرلینا آگوستین، شهروند کشور اندونزی هنگامی که برای اولین بار به وی پیشنهاد شد داوطلب واکسن کووید 19 شود، مردد بود؛ اما طولی نکشید که اعلام موافقت کرد.

اکنون، بیش از یک ماه از دریافت واکسن توسط هرلینا می گذرد و او می گوید داوطلبی وی یک آزمایش پزشکی نبوده، بلکه یک اقدام بشردوستانه بوده است.

دولت امید خود را به واکسن شرکت دارویی SinoVac متصل کرده است؛ پروژه ای بین چین و اندونزی که توسط شرکت SinoVac Biotech چین تولید شده و توسط شرکت بیوفارما به تولید انبوه می رسد.

آزمایش های بالینی واکسن بالقوه شرکت دارویی سینوواک بیوتک چین که کروناواک نام دارد، با مشارکت حدود 2200 داوطلب در اندونزی ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن کرونای اندونزی 2021 آماده می شود

واکسن کرونای اندونزی 2021 آماده می شود