مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 23:352020-09-28اقتصادي

فعال سازی بیش از 110 واحد تولیدی راکد در استان بوشهر


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: سال گذشته 53 واحد تولیدی راکد استان بوشهر فعال شد و برای فعال سازی 58 واحد در سال جاری نیز برنامه ریزی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید زرین فر عصر دوشنبه در بازدید از واحدهای تولیدی راکد دشتستان اظهار داشت: رفع مشکلات واحدهای تولید و کمک به ایجاد شرایط مناسب برای تحقق جهش تولید را به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار داریم.

وی با اشاره به پیگیری مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی خاطرنشان کرد: در سال گذشته بیش از هزار و 200 میلیارد تومان برای فعال سازی 53 واحد تولیدی راکد در استان بوشهر پرداخت شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر بیان کرد: در همین راستا نشست های متعددی را به حضور واحدهای تولیدی و دستگاه هایی که واحدها با آنها مشکلاتی دارند برگزار کردیم و برای رفع مشکل این واحدها تلاش شد.

وی از تلاش برای بهره برداری از واحدهای تولیدی بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان سال جاری خبر داد و اضافه کرد: تلاش می شود امسال نیز حدود 58 واحد تولیدی راکد در استان بوشهر فعال شود.

وی خواستار همکاری و مشارکت هرچه بیشتر بانک ها در حمایت از تولید شد و افزود: پیگیری های لازم به منظور رفع مشکلات و توسعه واحدهای تولیدی و راه اندازی واحدهای جدید از جمله برنامه های استانداری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال سازی بیش از 110 واحد تولیدی راکد در استان بوشهر

فعال سازی بیش از 110 واحد تولیدی راکد در استان بوشهر