مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 21:452020-09-28سياسي

مردم نگران گرانی چنده روزه نباشند/ ضعف برخی مدیران به زودی رفع می شود


فرمانده سپاه ناحیه 15 خرداد شهرستان قرچک گفت: مردم نگران گرانی چنده روزه نباشند این ضعف بعضی از مدیران اجرایی است که به زودی رفع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، سرهنگ صمد سلطانی فرمانده سپاه ناحیه 15 خرداد شهرستان قرچک شامگاه دوشنبه در یادواره شهدای قشلاق جیتو که با حضور مسؤولان شهرستان و نیروهای نظامی برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا و برنامه های آبروی محله و افتخار کوچه ها به نوعی ترویج فرهنگ ایثار شهادت است، تا نام و یاد شهدا گرامی داشته شود.

وی ادامه داد: شهیدان با نثار جان خود از تمامیت ارضی کشور دفاع کردند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

فرمانده سپاه ناحیه 15 خرداد شهرستان قرچک افزود: عده ای به غلط می گویند شهدا زنده نیستند؛ شهدا زنده هستند و پیش خدا روزی می خورند، شجاعت شهدا در دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت بوده که کشور به اینجا رسیده است.

سلطانی تصریح کرد: یکی از ثمرات جنگ این بود که پای حضور مردم را در همه عرصه ها باز کرد؛ مردم در دوران دفاع مقدس از تخصص هایی که داشتند برای پیشرفت و رفع موانع جنگ استفاده کردند.

وی بیان کرد: تمامی شهدا در عملیات های انجام گرفته به ائمه اطهار علیهم السلام اقتدا می کردند و یکی از آرزوهای رزمندگان در جنگ بستن سربند یا زهرا بود که با توسل به حضرت زهرا سلام الله علیها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم نگران گرانی چنده روزه نباشند/ ضعف برخی مدیران به زودی رفع می شود

مردم نگران گرانی چنده روزه نباشند/ ضعف برخی مدیران به زودی رفع می شود