مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 20:302020-09-28حوادث

پیشتازی قم در رعایت اصول ایمنی آتش نشانی در کشور


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به اینکه در حال حاضر 24 ایستگاه آتش نشانی در شهر قم فعال هستند گفت: قم تنها شهر کشور بوده که استانداردهای ایمنی آتش نشانی در آن وجود دارد.

- ایسنا/قم مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به اینکه در حال حاضر 24 ایستگاه آتش نشانی در شهر قم فعال هستند گفت: قم تنها شهر کشور بوده که استانداردهای ایمنی آتش نشانی در آن وجود دارد.

عباس جعفری عصر امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه ایستگاه مرکزی آتش نشانی قم در بلوار پیامبر اعظم(ص) با اشاره به اینکه در حال حاضر 24 ایستگاه آتش نشانی در شهر قم فعال هستند اظهار داشت: قم تنها شهر کشور بوده که استانداردهای ایمنی آتش نشانی در آن وجود دارد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با بیان اینکه به ازای یک میلیون نفر جمعیت باید یک ایستگاه مرکزی آتش نشانی وجود داشته باشد یادآور شد: برای ساخت این ایستگاه این زمین بسیار مرغوب در اختیار سازمان قرار گرفته است و پیمانکار پروژه انتخاب شده و این جزو محدود ایستگاه های آتش نشانی بالای 6 هزار متر سطح کشور خواهد بود.

معاون خدمات شهری شهرداری قم نیز در این مراسم با اشاره به تلاش هایی که برای ایجاد استانداردهای ایمنی در شهر قم صورت گرفت اظهار داشت: با بودجه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشتازی قم در رعایت اصول ایمنی آتش نشانی در کشور

پیشتازی قم در رعایت اصول ایمنی آتش نشانی در کشور