مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 19:452020-09-28بين الملل

«سوخو- 27» روسیه 2 هواپیمای جاسوسی آمریکا و آلمان را رهگیری کرد


27» روسیه موفق به شناسایی و رهگیری دو هواپیمای تجسسی آمریکا و آلمان بر فراز دریای بالتیک شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگزوه بین الملل خبرگزاری فارس، مرکز کنترل دفاع ملی وزارت دفاع روسیه دوشنبه شب از رهگیری 2 فروند هواپیمای جاسوسی آمریکا و آلمان بر فراز دریای بالتیک از سوی یک جنگنده سوخو-27 خود خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری اسپوتنیک وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای اعلام کرد که در 28 سپتامبر (دوشنبه هفتم مهر) رادارهای مرکز هوافضای روسیه دو هدف هوایی که با پرواز بر فراز دریای بالتیک قصد نزدیک شدن به حریم هوایی روسیه ر داشتند ، شناسایی کرد.

 وزارت دفاع روسیه افزود که متعاقب این ماجرا، یک سوخو-27 متعلق به ناوگان بالتیک روسیه با پرواز سریع موفق به شناسایی و رهگیری این اهداف هوایی شد.

روسیه نوع این هواپیماهای مهاجم را پوسیدون متعلق به نیروی دریایی آمریکا و پی-3 اوریون نیروی دریایی آلمان اعلام کرد و افزود جنکنده سوخو-27 با رعایت قوانین بین المللی هوانوردی این دو هواپیما را تا دور شدن از حریم هوایی روسیه همراهی کرد.

نشریه روسی کراسنا زوزدا چند روز قبل نوشت که نیروی هوایی روسیه در هفته گذشته 43 فروند هواپیمای خارجی که قصد نزدیک شدن به حریم هوایی این کشور را داشند، شناسایی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سوخو- 27» روسیه 2 هواپیمای جاسوسی آمریکا و آلمان را رهگیری کرد

«سوخو- 27» روسیه 2 هواپیمای جاسوسی آمریکا و آلمان را رهگیری کرد