مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 17:402020-09-28حوادث

نجات 2 مفقودی در کویر سمنان+ تصاویر


رییس جمعیت هلال احمر استان سمنان از مفقود شدن دو نفر در کویر سمنان، حوالی روستای دلازین خبر داد و گفت: افراد گم شده توسط عوامل امداد و نجات هلال احمر نجات یافتند.

- مظفر محمدخانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان از مفقود شدن دو نفر در کویر سمنان، حوالی روستای دلازین و معدن گوگرد خبر داد و اظهار کرد: افراد گم شده توسط عوامل امداد و نجات هلال احمر پیدا شدند.

وی زمان وقوع این حادثه را ساعت 12:25 روز ششم مهرماه اعلام کرد و افزود: پس از اعلام مفقودی، تیم واکنش سریع و آنست (سگ های تجسس) سریعا به محل حادثه اعزام شدند.

رییس جمعیت هلال احمر استان سمنان تعداد حادثه دیدگان را دو نفر دانست و اضافه کرد: در این حادثه یک نفر دچار مصدومیت شده است.

محمدخانی با بیان اینکه عوامل امداد نجات به فرد مصدوم امدادرسانی کردند، ادامه داد:  مصدوم پس از رهاسازی توسط عوامل آفرود تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل داده شده و کار انتقال را انجام داده اند.

وی زمان پایان عملیات امدادرسانی به این حادثه را ساعت 14:50 امروز اعلام کرد و گفت: آرش رجبی، پوریا یحیایی، علیرضا شاهی، سیدشهرام شقاقی، بهروز ارجمندراد و محمدامین شاهکویی ازجمله عوامل امداد و نجات حاضر در این عملیات بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات 2 مفقودی در کویر سمنان+ تصاویر

نجات 2 مفقودی در کویر سمنان+ تصاویر