مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 17:052020-09-28سياسي

لزوم به کارگیری نیروهای متخصص و بامهارت در آتش نشانی


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بر ضرورت به کارگیری نیروهای متخصص و بامهارت در آتش نشانی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرمسار، منوچهر فخری عصر امروز در جریان سفر به شهرستان گرمسار و در مراسم تجلیل از آتش نشانان که به مناسبت هفت مهرماه روز آتش نشان برگزار شد، با اشاره اینکه استان پهناور سمنان به لحاظ وسعت جز هفت استان برتر کشور است، اذعان داشت: استان سمنان در مسیر تردد زائرین قرار داشته و خدمات زیادی را ارائه می دهد.

وی در ادامه با بیان اینکه هزینه های زیادی متحمل آتش نشانان می شود؛ اما از کمترین میزان بودجه و اعتبارات در این بحث بهره مند هستند، افزود: ضروری است در مقوله تخصیص اعتبارات به ویژه در شهرداری ها مورد توجه ویژه قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به مشکلاتی که در ایام شیوع بیماری کرونا در کشور ایجاد شد، اظهار داشت: می توان استان سمنان را کارگاه عمرانی توصیف کرده در این ایام نیز کارهای عمرانی به طور جدی پیگیری شده و هیچ خللی در انجام پروژه های عمرانی ایجاد نشده است و هرقدر این خدمات صمیمانه تر به مردم هبه شود، مورد رضای خداوند متعال خواهد بود.

فخری ضمن گرامیداشت و تبریک روز آتش نشانی خاطرنشان کرد: آتش نشانی کاری دلی است وظیفه و پست و مقام نیست، لذا پرسنل خدوم آتش نشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم به کارگیری نیروهای متخصص و بامهارت در آتش نشانی

لزوم به کارگیری نیروهای متخصص و بامهارت در آتش نشانی