مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 15:452020-09-28اجتماعي

رفع مشکلات آب شرب سنندج در دستور کار دادستانی استان کردستان قرار گرفت


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سنندج با اشاره به ورود فاضلاب تعدادی از روستا های حاشیه سد وحدت گفت: موجب بروز مشکلات و آلودگی زیست محیطی برای آب شرب شهر سنندج شده است.

- ایسنا/کردستان رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سنندج با اشاره به ورود فاضلاب تعدادی از روستا های حاشیه سد وحدت گفت: موجب بروز مشکلات و آلودگی زیست محیطی برای آب شرب شهر سنندج شده است.

فؤاد مصطفی نژاد در بازدید از سد وحدت اظهار کرد: متاسفانه یکی از مهمترین عوامل آلودگی آب شرب سنندج روستای دو هزار نفری سراب قامیش است که حدود 10 لیتر بر ثانیه فاضلاب بدون هیچ تصفیه ای وارد سد وحدت می شود که اثرات جبران ناپذیری بر آلودگی و وضعیت آب شرب سنندج ایجاد می کند.

در بازدید مشترک رییس اداره شهرستان سنندج و کارشناسان حفاظت محیط زیست و دادستانی کل استان کردستان و هیات همراه وضعیت آب شرب سنندج در سد وحدت مورد بررسی قرار گرفت.

در بازدید از وضعیت سد وحدت سنندج مقرر گردید که دادستانی استان کردستان در خصوص رفع مشکلات آن اقدام و پیگیری کند.

در این دیدار دادستان عمومی و انقلاب استان کردستان که از نزدیک وضعیت آب سد وحد و مشکلات این فاضلاب ها را مشاهده کردو تأکید کرد هرچه سریع تر محیط زیست شهرستان سنندج با دستگاه هایی که از انجام وظایف زیست محیطی خود در حوزه بهداشت عمومی تخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات آب شرب سنندج در دستور کار دادستانی استان کردستان قرار گرفت

رفع مشکلات آب شرب سنندج در دستور کار دادستانی استان کردستان قرار گرفت