مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 15:152020-09-28سياسي

واکنش رییس شورای شهر مشهد به نامه مربوط به تخلفات در منطقه ثامن


رییس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اینکه نکته ای که در نامه سازمان بازآفرینی وجود دارد، این است که 20 سال سابقه فعالیت در این حوزه و حتی مدیران خود را زیر سوال بردند، - ایسنا/خراسان رضوی رییس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اینکه نکته ای که در نامه سازمان بازآفرینی وجود دارد، این است که 20 سال سابقه فعالیت در این حوزه و حتی مدیران خود را زیر سوال بردند، گفت: این نامه موارد حقوقی قابل خدشه ای دارد که به زودی ما پاسخ آن را از طریق مدیریت شهری به شخص آقای وزیر خواهیم داد.

محمدرضا حیدری امروز در یکصدوهفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، در جمع خبرنگاران در خصوص نامه سازمان بازآفرینی شهری به شهردار مشهد در رابطه با تخلفات منطقه ثامن بیان کرد: سازمان بازآفرینی از زیر بار مسئولیت و پاسخگو بودن شانه خالی می کند؛ در صورتی که مسئولیت متوجه این سازمان است.

این سازمان وارد مباحث شکلی و حقوقی شده که ما پاسخ شان را داریم و به زودی پاسخ سازمان بازآفرینی را با ادله کاملا حقوقی و مستدل خواهیم داد.

خیلی از مواردی که این سازمان عنوان کرده، فاقد مبانی حقوقی است.

وی با تاکید بر متن صورت جلسه ها و تفاهم ها بیان کرد: نکته ای که در نامه سازمان بازآفرینی وجود دارد، این است که 20 سال سابقه فعالیت در این حوزه و حتی مدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش رییس شورای شهر مشهد به نامه مربوط به تخلفات در منطقه ثامن

واکنش رییس شورای شهر مشهد به نامه مربوط به تخلفات در منطقه ثامن