مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 13:552020-09-28سياسي

ساخت چند مسابقه رادیویی و تلویزیونی پلیسی در البرز


معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: با همت معاونت اجتماعی پلیس البرز بنا داریم تا چند مسابقه رادیویی و تلویزیونی در هفته ناجا برگزار کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو ضدعفونی معابر عمومی و … اقدامات قابل توجهی در استان البرز داشت که انتظار داریم این مجاهدت های کارکنان پلیس اطلاع رسانی شود.

وی با اشاره به نقش صدا و سیما برای اجرای برنامه های هفته ناجا 99 خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال با همکاری صدا و سیما برای تحقق شعار همه باهم برای امنیت و سلامت و معرفی اقدامات پلیس عملکرد مثبتی داشته باشیم.

در ادامه این دیدار امید نیک نژاد، قائم مقام صدا و سیمای استان البرز با اشاره به نقش مهم پلیس در ایجاد امنیت جامعه گفت: آمادگی کامل داریم تا مجاهدت و فعالیت های پلیس در عرصه های مختلف را به مردم اطلاع رسانی کنیم.

وی با اشاره به ساخت برنامه یک روز با پلیس عنوان کرد: با ساختن چنین برنامه هایی سختی حرفه پلیسی و مجاهدت های شبانه روزی این عزیزان برای مردم نمایان تر خواهد شد.

نیک نژاد با بیان اینکه صدا و سیما در طول سال همکاری مستمر با پلیس داشته و این موضوع فقط معطوف به هفته ناجا نیست، متذکر شد: فعالیت های صدا و سیما نقشه های دشمنان برای فاصله گذاشتن بین پلیس و مردم را خنثی می کند و نمونه بارز آن اظهار رضایتمندی مردم از فرمانده انتظامی شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت چند مسابقه رادیویی و تلویزیونی پلیسی در البرز

ساخت چند مسابقه رادیویی و تلویزیونی پلیسی در البرز