مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 13:452020-09-28سياسي

تقویت سطوح علمی و پژوهشی حوزه ها باید مورد توجه قرار بگیرد


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی رسالت حوزه های علمیه در عصر حاضر را سنگین تر از قبل دانست و گفت: مسئولین حوزه های علمیه بیش از گذشته باید به تقویت سطوح علمی و پژوهشی حوزه ها توجه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز دوشنبه در آیین تودیع و معرفه رییس حوزه های علمیه استان مرکزی در اراک با اشاره به نقش آفرینی حوزه های علمیه در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: روحانیون و علمای دینی همواره از سال های پیش از پیروزی انقلاب در صحنه بوده و از ارتباط خوبی با مردم به ویژه جوانان برخوردار بودند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی رسالت حوزه های علمیه در عصر حاضر را سنگین تر از دوره های قبل دانست و تاکید کرد: مسئولین حوزه های علمیه بیش از گذشته باید به تقویت سطوح علمی و پژوهشی حوزه ها توجه کنند.

دری نجف آبادی با اشاره به ظرفیت خوب حوزه های علمیه و مدارس حوزوی استان تاکید کرد: باید استفاده از این مهم بیش از گذشته مورد توجه مسئولین حوزه های علمیه قرار گیرد.

به گفته وی مجالی برای سهل انگاری و فرصت سوزی نیست و طلاب و روحانیون از فرصت ها باید از به نحوه مطلوب استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: طلاب باید از برنامه و اهداف مشخص برخوردار باشند و آگاهانه و عالمانه در این مسیر قدم بردارند تا فردا پشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت سطوح علمی و پژوهشی حوزه ها باید مورد توجه قرار بگیرد

تقویت سطوح علمی و پژوهشی حوزه ها باید مورد توجه قرار بگیرد