مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 13:352020-09-28فرهنگي

عقب نشینی «سینماحقیقت» از یک تصمیم/ برنامه کارگاه های آموزشی جشنواره رضوی


دبیر چهاردهمین جشنواره بین المللی «سینماحقیقت» از حذف شرط نمایش اول فیلم های مستند ایرانی برای حضور در این دوره از جشنواره خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، طبق آیین نامه دوره چهاردهم سینماحقیقت و اعلام قبلی، مقرر شده بود که شرط نمایش اول یا همان Iranian Premier فیلم های بخش مسابقه ملی و جایزه شهید آوینی در این دوره اعمال شود، اما به دلیل شرایط ویژه ناشی از همه گیری ویروس کرونا، اعتراض برخی مستندسازان نسبت به عدم اطلاع از این قانون و فرصت های محدود نمایش برای فیلمسازان در این مقطع زمانی، محمد حمیدی مقدم دبیر جشنواره سینماحقیقت این شرط را حذف و به سال آینده موکول کرد.

در بند 2 مقررات و مشخصات مربوط به اثر در فراخوان چهاردهمین دوره جشنواره سینماحقیقت آمده بود که آثار بخش مسابقه ملی و جایزه شهید آوینی پیش از این نباید در تلویزیون، اکران عمومی، شبکه نمایش خانگی و یا جشنواره داخلی دیگری به نمایش درآمده باشند.

آخرین فرصت ثبت نام در جشنواره سینماحقیقت ، روز 12 مهرماه 99 اعلام شده است و متقاضیان می بایست فرم شرکت در این رویداد بزرگ سینمای مستند ایران را روی پایگاه اطلاع رسانی جشنواره به نشانی www.

irandocfest.

ir و یا وب سایت مرکز گسترش www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقب نشینی «سینماحقیقت» از یک تصمیم/ برنامه کارگاه های آموزشی جشنواره رضوی

عقب نشینی «سینماحقیقت» از یک تصمیم/ برنامه کارگاه های آموزشی جشنواره رضوی