مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 13:002020-09-28سياسي

رونمایی از چترهای جدید تیپ 55 هوابرد


فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان های فارس و کهگیلویه و بویر احمد از رونمایی چترهای جدید تیپ 55 هوابرد که توسط کارکنان یگان بارریز این تیپ تولید شده خبر داد و گفت: - ایسنا/فارس فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان های فارس و کهگیلویه و بویر احمد از رونمایی چترهای جدید تیپ 55 هوابرد که توسط کارکنان یگان بارریز این تیپ تولید شده خبر داد و گفت: این چترها برای اولین بار در پرتاپ نفربر استفاده خواهد شد.

امیر ابوالقاسم رضایی در حاشیه بازدید مسئولان از نمایشگاه دستاوردهای نظامی در پایگاه هوایی شهید دوران بیان کرد: این نمایشگاه به همت کارکنان ارتش شامل پایگاه هوایی شهید دوران، مرکز آموزش علوم و فنون، تیپ 55 هوابرد، تیپ 37 زرهی، بیمارستان منطقه ای و گردان بهداری برپا شده است.

او ادامه داد: آخرین دستاوردها و امکانات یگان های ارتش در سطح استان، تجهیزات الکترونیک و هواپیمای اورهال در این نمایشگاه به بازدید گذاشته شده است.

تمهیداتی اندیشیده شده که بازدید از این نمایشگاه به صورت مجازی هم قابل مشاهده برای عموم مردم باشد.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان های فارس و کهگیلویه و بویر احمد خاطرنشان کرد: امروز صنعت دفاعی ما رو به جلو حرکت می کند و از تمام صنایع جلوتر است چون فرآیند ایده رزمندگان از دنیا کوتاه تر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از چترهای جدید تیپ 55 هوابرد

رونمایی از چترهای جدید تیپ 55 هوابرد