مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 12:552020-09-28سياسي

شوک استعفا، برای زنده نگه داشتن اصلاحات!


می خواهند ضمن اینکه نشان دهند منتقد حاکمیت و دولت هستند و به خاطر «مذاکره با آمریکا» حاضر به عبور از روحانی هستند، درصددند در افکار عمومی به ویژه هواداران رادیکال خود نشان دهند که اصلاحات زنده است! - گروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس: اصلاح طلبان که با بحران نقش و هویت دست وپنجه نرم می کنند، در آخرین راهکارهای فریبکارانه خود برای فرار از پاسخگویی به روحانی پیشنهاد داده اند تا از ریاست جمهوری استعفا دهد!؛ پیشنهادی که روز گذشته به تیتر اول یکی از روزنامه های زنجیره ای تبدیل شد.

لازم به یادآوری است این پیشنهاد اصلاح طلبان که قبل از انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی هم مطرح بود از سوی کسانی عنوان می شود که پیش از این، دولت روحانی را رحم اجاره ای می دانستند؛ همان هایی که در اواخر دهه هشتاد، تز خروج از حاکمیت را ارائه می کردند.

رفتار دوگانه اصلاح طلبان با روحانی اصلاح طلبان که در انتخابات ریاست جمهوری 92 و 96 تمام قد از روحانی حمایت کردند و بر صدر تا ذیل پست های مدیریتی دولت تدبیر و امید چنبره زدند و به عبارتی شیره دولت را کشیده و با عملکرد ضعیف خود آن را زمین گیر کردند، امروز به رییس جمهور مورد حمایت شان پیشنهاد می دهند که استعفا دهد! جالب آنکه روزنامه اعتماد که مدیرمسئولش- نماینده دیروز مجلس و مدیر امروز وزارت نفت - در صف اول مصا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شوک استعفا، برای زنده نگه داشتن اصلاحات!

شوک استعفا، برای زنده نگه داشتن اصلاحات!