مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 12:552020-09-28سياسي

برگزاری مراسم قرائت زیارت اربعین در 415 بقعه متبرکه گیلان


مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه گیلان با اعلام اینکه بقاع متبرکه آمادگی برگزاری زیارت اربعین را دارند، گفت: زیارت اربعین با رعایت پروتکل های بهداشتی در 415 بقعه متبرکه گیلان قرائت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین ستار علیزاده عصر امروز در نشست کمیته آموزشی و فرهنگی ستاد اربعین استان گیلان  در اداره کل اوقاف گیلان با اشاره به برگزاری پرشور عزاداری ماه محرم، اظهار کرد: برگزاری عزاداری ها با رعایت موازین بهداشتی و بانظم بی نظیر بیانگر حاکمیت عقلانیت دینی در مراسم و هیئت های عزاداری است.

وی با اشاره به تبلیغات منفی دشمنان علیه مراسم عزاداری حسینی، گفت: با رعایت توصیه های بهداشتی و مدیریت صحیح جلسات عزاداری حسینی، تیر دشمن به سنگ و به اهداف خودشان نرسیدند.

به گفته مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه گیلان، در ایام محرم بیشترین افرادی که پروتکل ها را رعایت کردند قشر دینی و عزادار امام حسین (علیه السلام) بودند.

علیزاده به جایگاه اربعین حسینی در معارف شیعه اشاره کرد و گفت: زیارت اربعین صرفاً یک سفر نیست بلکه منشأ تحولات بزرگ در دنیا و ملاک وحدت برای جهان اسلام و تشیع است.

وی با بیان اینکه مقدمه تمدن اسلامی از اربعین است و هرچه قدر اربعین حسینی تبلیغ شود، ظهور امام زمان (عج) نزدیک تر می شود، تصریح کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم قرائت زیارت اربعین در 415 بقعه متبرکه گیلان

برگزاری مراسم قرائت زیارت اربعین در 415 بقعه متبرکه گیلان