مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 12:552020-09-28اقتصادي

دژپسند: دولت در 6 ماهه نخست سال یک ریال هم به بانک مرکزی وابستگی نداشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، فرهاد دژپسند با اشاره به حواشی های بسیار و بی اساس در خصوص کسری بودجه و برداشت دولت از بانک مرکزی خاطر نشان کرد: - وزیر اقتصاد و دارایی از نشانه های بارقه امید اقتصادی در 6 ماهه دوم سال خبر داد و گفت: دولت در 6 ماهه نخست سال حتی یک ریال به بانک مرکزی وابستگی نداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، فرهاد دژپسند با اشاره به حواشی های بسیار و بی اساس در خصوص کسری بودجه و برداشت دولت از بانک مرکزی خاطر نشان کرد: دولت در 6 ماهه نخست سال حتی یک ریال به بانک مرکزی وابستگی نداشت.

وی افزود: از اقدامات مهم دولت برای جایگزینی تامین مالی می توان به صرفه جویی هزینه ها، عرضه دارایی های دولتی بصورت فراگیر، فروش اوراق و نیز وصول مالیات اشاره کرد.

دژپسند از تلاش دولت برای رونق اقتصادی با مشارکت بازار سرمایه خبر داد.

وزیر اقتصاد اشاعه فرهنگ مصرف و تولید داخلی را از راهکار های مقابله با فشار های تحریم های دشمنان دانست و گفت: در حال حاضر استعمارگران از طرق مختلف همچون بستن مبادی ارز خارجی، صدور کالا و خدمات و محدود کردن عملکرد فعالان تجارت خارجی سعی بر فشار حداکثری بر مردم و کشور را دارند که می توان با مصرف تولیدات داخلی مانند ایستادگی و مقاومت زمان جنگ این حلقه را بشکنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دژپسند: دولت در 6 ماهه نخست سال یک ریال هم به بانک مرکزی وابستگی نداشت

دژپسند: دولت در 6 ماهه نخست سال یک ریال هم به بانک مرکزی وابستگی نداشت