مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 12:452020-09-28بين الملل

اعتراض استاندار «سقطری» به اقدامات نیروهای متحد امارات در این استان


استاندار سقطری یمن ضمن تشریح اقدامات نیروهای متحد امارات مانند تاراج منابع، غارت سلاح و ایجاد پایگاه های نظامی اعلام کرد، نیروهای شورای انتقالی جنوب علاوه بر مزدوران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رمزی محروس استاندار سقطری در شرق یمن در پیامی اعلام کرد، المجلس الانتقالی الجنوبی (شورای انتقالی جنوبی/ متحد امارات) به خودمختاری خود در این استان ادامه داده و منابع آن را به تاراج می برد.

بر اساس گزارش شبکه الجزیره وی در ادامه گفت، مقامات شورای انتقالی اجازه ادامه کار را به مسؤولان مربوط به گذرگاه ها را نداده اند، اردوگاه های نظامی غارت شده، سلاح ها نیز فروخته شده یا به خارج از سقطری قاچاق شده است.

محروس افزود، شورای انتقالی جنوب مورد حمایت امارات، هزار فرد مسلح از خارج از سقطری را به داخل این شبه جزیره آورده و مزدوران را در سقطری به خدمت گرفته است.

وی تأکید کرد، شورای انتقالی و متحدان آن  در شرق و غرب سقطری، ساحل شمالی و اطراف فرودگاه پایگاه های نظامی ایجاد کرده اند.

عناصر شورای انتقالی یمن که خواستار جدایی جنوب یمن از شمال آن هستند، در 29 تیر ماه گذشته شهر حدیبو مرکز سقطری را اشغال و در آن اعلام خودمختاری کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض استاندار «سقطری» به اقدامات نیروهای متحد امارات در این استان

اعتراض استاندار «سقطری» به اقدامات نیروهای متحد امارات در این استان