مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 12:202020-09-28سياسي

بهسازی محیط پیرامونی مجموعه تئاتر شهر در دستور کار قرار گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رییس تئاتر شهر و شهردار ناحیه یک منطقه 11 تهران روز یکشنبه ششم مهر در دفتر مدیریت این مجموعه درباره مسائل محیط پیرامونی تئاتر شهر با هم گفتگو کردند.

- ، رییس تئاتر شهر و شهردار ناحیه یک منطقه 11 تهران روز یکشنبه ششم مهر در دفتر مدیریت این مجموعه درباره مسائل محیط پیرامونی تئاتر شهر با هم گفتگو کردند.

ابراهیم گله دارزاده رییس مجموعه تئاتر شهر در این دیدار ضمن قدردانی از مساعدت و همکاری شهردار، سایر مدیران و معاونان شهرداری منطقه 11 تهران از شهردار ناحیه یک منطقه 11 تهران خواست تا در حوزه بهسازی فضای سبز این مجموعه به ویژه محیط منتهی به پیاده راه خیابان ولیعصر (عج) و بوستان دانشجو در روز های آینده اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به این نکته که بهسازی محیط پیرامونی مجموعه تئاتر شهر نیازمند حمایت همه جانبه دستگاه های مختلف در حوزه مدیریت شهری است به طرح نکاتی درباره نورپردازی محیط بیرونی و ارائه راهکار هایی برای خروج افراد بزهکار از فضای فرهنگی این مجموعه پرداخت.

علی اصغر طاهری شهردار ناحیه یک شهرداری منطقه 11 تهران نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از حضورش در مجموعه تئاتر شهر از تلاش مجموعه تحت مدیریت خود برای هرگونه همکاری با مجموعه تئاتر شهر در جهت بهسازی فضای بیرونی تئاتر شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی محیط پیرامونی مجموعه تئاتر شهر در دستور کار قرار گرفت

بهسازی محیط پیرامونی مجموعه تئاتر شهر در دستور کار قرار گرفت