مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 12:152020-09-28اقتصادي

خبر خوش برای مسافربرهای شخصی


خبر خوش برای مسافربرهای شخصیقائم مقام شرکت ملی پخش فراورده های نفتی گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته آمادگی تبدیل 200 هزار خودرو مسافربر شخصی به دوگانه سوز وجود دارد و برای این کار فقط یک سوم هزینه از افراد دریافت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنابناک؛ حمید قاسمی ده چشمه در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه تبدیل خودروهای عمومی وانت بار و تاکسی به دوگانه سوز طبق مصوبه هیات دولت به صورت رایگان صورت می گیرد، اظهار کرد: برای سایر خودروها که مسافربر شخصی هستند و وزارت کشور این خودروها را به عنوان مسافر برشخصی تعریف می کند، برنامه هایی را در نظر گرفته ایم.

وی افزود: وزارت کشور برای این موضوع مولفه هایی را درنظر گرفته که سرویس مدارس و تاکسی های اینترنتی می تواند جزیی از این طرح باشند.

البته این موضوع شامل حال تمام مسافر برهای شخصی نمی شود و تنها خودروهای پرمصرفی که در این حوزه فعال هستند مشمول خواهند شد.

قائم مقام شرکت ملی پخش فراورده های نفتی با تاکید بر اینکه خودروهای مسافربر شخصی کم مصرف و دوره ای شامل حال این طرح نمی شوند، تصریح کرد: علاوه بر این برخی خودروهای شخصی نیز در تهران فعال هستند که مجوز تاکسی را دریافت کردند که تعداد آن ها حدود 37 هزار دستگاه می شود و لیست این خودروها مشخص است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوش برای مسافربرهای شخصی

خبر خوش برای مسافربرهای شخصی