مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 12:102020-09-28بين الملل

پاسخ پارلمان عراق به تهدید آمریکا


پس از آنکه آمریکا با طرح این ادعا که گروه های مسلح حملاتی را علیه آمریکایی ها انجام می دهند و تهدید کرد در صورت استمرار این حملات، سفارت خود در بغداد را تعطیل خواهد کرد، - پس از آنکه آمریکا با طرح این ادعا که گروه های مسلح حملاتی را علیه آمریکایی ها انجام می دهند و تهدید کرد در صورت استمرار این حملات، سفارت خود در بغداد را تعطیل خواهد کرد، پارلمان عراق به این مساله پاسخ داد.

یک مسؤول عراقی نیز هدف از این اظهارات آمریکایی ها را افزایش تنش با عراق دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه شبکه العربیه، یک کمیته پارلمانی امروز (دوشنبه) با اشاره به این که تحقیقات مسؤولان به نتایج پیشرفته ای درباره موضوع حمله به فعالان رسیده بود، اعلام کرد که کمیته هایی برای تحقیق درباره حمله به هیئت های دیپلماتیک تشکیل خواهند شد.

برخی منابع آمریکایی در عراق پیشتر مدعی شده بودند، اطلاعاتی مبنی بر وجود طرحی برای حمله به سفارتخانه و گروگان گیری به دست شان رسیده است و دولت عراق تمامی نیروهای امنیتی به استثنای تیپ ویژه را از منطقه الخضراء (سبز) خارج خواهد کرد.

به گفته منابع یاد شده، مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا نیز برای جلوگیری از تعطیل شدن سفارت این کشور در بغداد درخواست هایی از مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق داشت و به او فرصت داد پیش از تعطیلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ پارلمان عراق به تهدید آمریکا

پاسخ پارلمان عراق به تهدید آمریکا