مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 11:452020-09-28بين الملل

نماینده عراقی: وزارت خارجه عراق درباره تحرکات اخیر آمریکا توضیح دهد


عضو کمیسیون روابط خارجه پارلمان عراق با اشاره به اینکه واشنگتن در پی تشدید تنش در این کشور است، از وزارت خارجه خواست درباره جزییات تحرکات اخیر آمریکا توضیح دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عامر الفایز ، عضو کمیسیون روابط خارجه پارلمان عراق، امروز (دوشنبه - 28 سپتامبر)، گفت که اخبار منتشر شده درباره خروج سفیر آمریکا از بغداد و سایر اخبار مربوط به بستن سفارت خانه با هدف تشدید تنش با عراق منتشر می شود و وزارت خارجه باید درباره جزییات تحرکات اخیر آمریکا توضیح دهد.

وی در گفت وگو با المعلومه تصریح کرد: رساندن پیام وزارت خارجه آمریکا به رییس جمهور و تحرکات اخیر سفارت آمریکا با هدف تشدید تنش با عراق صورت می گیرد.

این نماینده عراقی افزود که کمیسیون روابط خارجه پارلمان عراق قصد دارد تا کلیه تحرکات دیپلماتیک آمریکا را که هدفی جز تشدید تنش و تهدید به توسل به زور در عراق ندارد، بررسی کند.

عراق هدف قرار دادن هیأت های دیپلماتیک را رد می کند و این چیزی است که علاوه بر وزارت خارجه عراق در نشست سران سه قوه این کشور بر آن تاکید شد.

اخیرا اخباری درباره فشارهای جدید واشنگتن بر بغداد برای مقابله با گروه های مقاومت و الحشد الشعبی و تهدید به بستن سفارت آمریکا در بغداد و هدف قراردادن نیروهای مقاومت منتشر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده عراقی: وزارت خارجه عراق درباره تحرکات اخیر آمریکا توضیح دهد

نماینده عراقی: وزارت خارجه عراق درباره تحرکات اخیر آمریکا توضیح دهد