مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 11:452020-09-28بين الملل

اردوغان حملات ارمنستان به آذربایجان را محکوم کرد


رییس جمهور ترکیه با محکوم کردن اقدامات ارمنستان در تنش ها بر سر منطقه قره باغ کوهستانی، گفت فقط با عقب نشینی نیروهای ارمنستانی از قره باغ است که صلح به منطقه باز می گردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه امروز (دوشنبه) با موضع گیری رسمی علیه ارمنستان و حمایت از آذربایجان در موضوع منطقه مورد مناقشه قره باغ ، خواستار عقب نشینی نیروهای ارمنستان از این منطقه شد.

به نوشته خبرگزاری آناتولی اردوغان طی سخنرانی در همایش قوانین دریایی بین المللی در استانبول، گفت: من بار دیگر حملات دیروز ارمنستان به سرزمین آذربایجان را محکوم می کنم .

وی در ادامه با متهم کردن ارمنستان به اشغال بخشی از خاک آذربایجان، اظهار داشت: ترکیه به ایستادن در کنار برادران آذربایجانی با تمام امکانات خود ادامه می دهد .

رییس جمهور ترکیه افزود: [فقط] با عقب نشینی فوری ارمنستان از مناطق اشغال شده آذربایجان است که منطقه روی صلح و ثبات را خواهد دید .

اردوغان در بخش دیگری از صحبت هایش به موضوع تنش های ترکیه با کشورهای حوزه شرق مدیترانه پرداخته و افزود: ترکیه [باعث] تنش در مدیترانه نیست، بلکه به همکاری و صلح به شکل عادلانه تمایل دارد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوغان حملات ارمنستان به آذربایجان را محکوم کرد

اردوغان حملات ارمنستان به آذربایجان را محکوم کرد