مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 11:452020-09-28سياسي

تصمیم قاطع مدیریت شهری مشهد بر پای کار ماندن دستگاههای متولی بافت پیرامون حرم مطهر


رییس شورای شهر مشهد بر تصمیم قاطع شورا و مدیریت شهری مشهد برای پای کار ماندن دستگاههای متولی حوزه بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی تاکید کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، محمدرضا حیدری امروز در یکصد و هفتمین جلسه علنی شورای شهر مشهد، ضمن بیان پیشینه ای از طرح نوسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم مطهر، وزارت راه و شهرسازی را مسئول ساماندهی و تعیین تکلیف این منطقه دانست و اظهار کرد: سال 1371 در زمان تصدی مرحوم کازرونی در وزارت مسکن و شهرسازی وزارت مسکن وقت بخاطر اعلام وضع نابسامان اطراف حرم مطهر رضوی به استناد نامه های شورای تامین خراسان، به امر خطیر ساماندهی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی گمارده شد.

رییس شورای شهر مشهد ادامه داد: پس از هفت سال از این تاریخ وقتی متوجه شدند کار پیش نمی رود، وزارت مسکن، شهرداری مشهد و آستان قدس رضوی کنار هم قرار گرفتند و به این ترتیب شرکت عمران و مسکن سازان ثامن شکل گرفت.

حیدری متذکر شد: 55 درصد سهام این مجموعه مربوط به همین شرکت، 35 درصد متعلق به آستان قدس رضوی و 10 درصد از آن شهرداری مشهد شد بنابراین طی این سالها بیشترین کرسی هیات مدیره نیز در اختیار خودشان بوده است.

وی با انتقاد از تداوم وضعیت بلاتکلیف طرح بازسازی بافت پیرامونی حرم مطهر امام رضا(ع)، عنوان کرد: ساماندهی این بافت تکلیف وزارت مسک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم قاطع مدیریت شهری مشهد بر پای کار ماندن دستگاههای متولی بافت پیرامون حرم مطهر

تصمیم قاطع مدیریت شهری مشهد بر پای کار ماندن دستگاههای متولی بافت پیرامون حرم مطهر