مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 11:402020-09-28اقتصادي

مطالعات ایمنی 9 مورد معدن استان سمنان در دستور کار است


معاون اقتصادی استاندار سمنان بابیان اینکه 9 معدن استان به دلیل عدم ایمنی مناسب تعطیل شدند، گفت: مطالعات ایمنی این تعداد معدن در دستور کار قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا شریفی نژاد ظهر دوشنبه در جلسه مولدسازی معادن استان به میزبانی سالن غدیر استانداری سمنان ضمن بیان اینکه مطالعات ایمنی 9 مورد معدن استان سمنان در دستور کار قرار دارد، ابراز داشت: این معادل به دلیل نبود ایمنی کافی و مناسب تعطیل شده بودند.

وی بابیان اینکه برای حل مشکلات این تعداد معدن تعطیل در استان سمنان تلاش می شود، افزود: در نهایت در صورت امکان با بررسی های بیشتر این معادن با ایمنی کامل به چرخه تولید بازخواهند گشت.

معاون اقتصادی استاندار سمنان بابیان اینکه می بایست برای هر یک از معادن استان نقشه راه از واگذاری تا بهره برداری ترسیم شود، ابراز داشت: در ایجاد این استراتژی زیرساخت، توجیه اقتصادی، اهلیت متقاضی و سایر موارد در دستور کار خواهد بود.

شریفی بابیان اینکه اطلاعات، آمار و ارقام بخش معادن استان سمنان باید به روز رسانی شود، تصریح کرد: با توجه به اینکه سازمان صمت متولی اصلی معادن به شمار می رود لذا می بایست مشکلات به منظور کاربردی تر شدن در قالب ایده برای دستیابی به نتیجه مطلوب در جلسات مطرح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالعات ایمنی 9 مورد معدن استان سمنان در دستور کار است

مطالعات ایمنی 9 مورد معدن استان سمنان در دستور کار است