مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 11:402020-09-28اقتصادي

شریعتمداری: یادآوری خاطرات دفاع مقدس خود باوری ایجاد می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شریعتمداری در نشستی سه ساعته ضمن دیدار و گفتگو با ایثارگران، - آیین تکریم از ایثارگران و خانواده شهدای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شریعتمداری در نشستی سه ساعته ضمن دیدار و گفتگو با ایثارگران، خانواده شهدا و فرزندان شاهد این وزارتخانه و مجموعه های تابعه به صورت ویدئو کنفرانسی از ایثارگران ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ها نیز تقدیر کرد.

وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای 8 سال مقاومت ملت ایران گفت: یادآوری خاطرات آن دوران در ما احساس غرور، افتخار، خود باوری و اتکا به نفس ایجاد می کند.

وی افزود: با گرامیداشت این دوران، فرهنگ ایثار و شهادت، اصول و ارزش های حاکم برنظام و هر آنچه که مردم به خاطر آن در کنار امام (ره) قرار گرفتند و تا پای جان جنگیدند را تکرار کرده و تحکیم می بخشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شریعتمداری: یادآوری خاطرات دفاع مقدس خود باوری ایجاد می کند

شریعتمداری: یادآوری خاطرات دفاع مقدس خود باوری ایجاد می کند