مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 11:302020-09-28سياسي

احداث شهرک تابناک در لامرد نهایی شد


نماینده مردم شهرستان های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی از نهایی شدن طرح احداث شهر جدید تابناک در لامرد توسط شورای عالی شهرسازی و معماری خبر داد.

- سید موسی موسوی گفت: احداث شهر جدید تابناک ایده ای بود که طرح آن به نمایندگان دور نهم مجلس ارائه و با همراهی وزیر راه و شهرسازی مقدمات آن فراهم و جانمایی نیز انجام شده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری نماینده مردم شهرستانهای لامرد و مهر، موسوی با اشاره به اینکه اجرای این طرح طی چهارسال گذشته با کندی مواجه شد، گفت: از سرگیری مجدد احداث شهر جدید تابناک، یکی از وعده هایی بود که در دوران تبلیغات انتخاباتی به مردم داده بودم.

موسوی با اشاره به همراهی استاندار فارس و انجام رایزنی با وزیر و معاونان وزارت راه و شهرسازی و پیگیری از طریق اعضای شورای عالی شهرسازی و معماری برای اجرایی شدن این طرح، گفت: این طرح ابتدا در کمیته زیربنایی و سپس در شورای برنامه ریزی فارس مطرح و تصویب شد.

نماینده مردم لامرد و مهر با بیان اینکه در گام سوم موافقت کمیته فنی شورای عالی شهرسازی و معماری نیز اخذ شده بود، گفت: صبح امروز دوشنبه 7 مهر و در جلسه ای ویدئوکنفرانسی با حضور معاون عمرانی استانداری فارس، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا به عنوان متولی احداث شهر تابناک، باقری فرد مدیرکل راه و شهرسازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث شهرک تابناک در لامرد نهایی شد

احداث شهرک تابناک در لامرد نهایی شد