مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 11:302020-09-28ورزشي

ابطحی خبر داد: نامگذاری معابر و میادین شهر به نام بزرگان ورزش


نشست خبری مدیرعامل صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور صبح امروز (دوشنبه 7 مهرماه) در محل هتل ورزش برگزار شد.

- نشست خبری مدیرعامل صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش ابطحی خبر داد: نامگذاری معابر و میادین شهر به نام بزرگان ورزش نشست خبری مدیرعامل صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور صبح امروز (دوشنبه 7 مهرماه) در محل هتل ورزش برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، در ابتدای این نشست مدیرعامل صندوق ضمن والا شمردن مقام شامخ خبرنگار از حضور اصحاب رسانه در خانه پیشکسوتان تشکر کرد و گفت: شایسته بود این ادای احترام در روز خبرنگار انجام می شد اما به دلیل مشکلات شیوع بیماری ویروس منحوس کرونا شرایط فراهم نشد و منتظر فرصتی بودیم تا گفتگویی از روی صداقت و صمیمیت داشته باشیم.

ابطحی با اشاره به افتتاح خانه پیشکسوتان در سال گذشته افزود: اگر درگیری با ویروس کرونا در شرایط امروز جامعه وجود نداشت می توانستیم همانند سال گذشته وظیفه بیشتر و بهتری نسبت به قهرمانان و پیشکسوتان داشته باشیم.

ان شاالله بعد از ماه صفر با رعایت فاصله گذاری و رعایت پروتکل های بهداشتی مراسم های تکریم برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابطحی خبر داد: نامگذاری معابر و میادین شهر به نام بزرگان ورزش

ابطحی خبر داد: نامگذاری معابر و میادین شهر به نام بزرگان ورزش