مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 11:252020-09-28سياسي

بیانیه گام دوم انقلاب یک بیدارباش است/فسادها و تبعیض ها مردم را اذیت می کند


مسئول دبیرخانه بیانیه گام دوم انقلاب دفتر مقام معطم رهبری گفت: بیانیه گام دوم یک بیدارباش نسبت به زمان حال است، انقلابی ها باید بیدار و در صحنه باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرکزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام علی ذوعلم ظهر امروز در مراسم  شروع به کار دبیرخانه بیانیه گام دوم انقلاب در استان کرمان اظهار داشت: قیام کار همه انسان ها است و هر انسان آزادی خواه فطرت مداری اهل قیام، مبارزه و رصد پیرامون خود است و نسبت به پیرامون خود حساس بوده و عکس العمل نشان می دهد.

مسئول دبیرخانه بیانیه گام دوم انقلاب دفتر مقام معطم رهبری در تشریح دیدگاه بیانیه گام دوم افزود: یکی اینکه شناسنامه است یعنی بیانیه گام دوم، شناسنامه انقلاب است اگر به ما بگویند انقلاب اسلامی چیست و برای ما تعریف کنید در این زمینه تحلیل های مختلفی چه در داخل و خارج کشور نوشته شده است.

ذوعلم با بیان اینکه در این زمینه کتاب ریشه های انقلاب نوشته شده است، گفت: اما این بیانیه می گوید انقلاب اسلامی چیست؟ آرمان هاش چیست؟ کارهایش چه بوده؟ نقطه آغازش چه بود، تکیه گاهش کجا بوده و این شناسنامه بسیار برای ما لازم است.

  وی گفت: امروز اگر جبهه انقلاب اسلامی یک برداشت نسبتا واحد و یک فهم عمیق نسبت به انقلاب نداشته باشد، نه می تواند از انقلاب دفاع کند، نه می تواند استمرار انقلاب را دنبال کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه گام دوم انقلاب یک بیدارباش است/فسادها و تبعیض ها مردم را اذیت می کند

بیانیه گام دوم انقلاب یک بیدارباش است/فسادها و تبعیض ها مردم را اذیت می کند