مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مهر 1399 ساعت 11:052020-09-28اقتصادي

تحریم های ظالمانه یادآور صحنه دفاع مقدس است/تولید 4.5 تن طلای خالص در کردستان


رییس صنعت معدن و تجارت استان کردستان با بیان اینکه جنگ اقتصادی و تحریم های ظالمانه دشمن، جنگ نابرابر صحنه دفاع مقدس را یادآوری می کند، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمد دره وزمی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، هدف از اجرای این مراسم را  یادبودی از دلاوردی های دوران دفاع مقدس، تکریم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان جنگ تحمیلی برشمرد.

وی با بیان اینکه به هر میزان رشادت و جانفشانی رزمندگان دفاع مقدس را یادآوری کنیم، باز در مقابل این جهادگران کم می آوریم، افزود: لازم است برخود تلنگری زنیم و یادآوری کنیم که در این جنگ نابرابر  چه شهیدانی تقدیم انقلاب شد، چه خون هایی ریخته شده،  اسرا چه سختی هایی را در اسارت کشیده اند تا در این خصوص به غفلت و فراموشی دچار نشویم.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان کردستان اظهار کرد:هر لحظه از تاریخ این مملکت را ورق زنینم صحنه اتفاقات متعددی است لذا هرگاه توانستیم با اعمال و کارهای خود قدم مثبتی در این کشور برداریم از حرمت خون شهدا و شجاعت رزمندگان و جانبازان دفاع کرده ایم.

دره وزمی با بیان اینکه امروز جبهه نبرد و جنگ اقتصادی است افزود: دشمنان این مرزبوم با اعمال تحریم های ظالمانه، ناعادلانه و به دور از انصاف تمام کیان مملکت راهدف قرارداده و قصد فل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم های ظالمانه یادآور صحنه دفاع مقدس است/تولید 4.5 تن طلای خالص در کردستان

تحریم های ظالمانه یادآور صحنه دفاع مقدس است/تولید 4.5 تن طلای خالص در کردستان